دخترم - غزل


جمعه، مهر ۲۱، ۱۳۸۵

قدر بدونین

در حالی که همه ی غصه ی امروزم این بود که فلان جزوه رو پرینت کنم که بخونم، برای غزلم چی درست کنم که با خوشحالی میل بفرمایند، فلان شلواردویست دلاری ام که کمی بلنده، رو کی و کجا ببرم که فقط دوسانتی مترش رو برام کوتاه کنند، این فیلم که رو دیدم تمام غصه هام که نه، دغدغه هام رو فراموش کردم و برای هزارمین بار خدا رو شکر کردم. آهای ملت، قدر نعمت و سلامتی که دارین رو بدونین. خدا به روز کسی نیاره ولی اگه خدای نکرده یه اتفاقی برای کسی بیفته، هیچ میدونین که چطوری تمام زندگی تون و خانواده تون رو تحت الشعاع قرار میده؟ از اینجا پیداش کردم. کاملش رو می تونین اینجا بخونین.
اینم یادم باشه که تا وقتی که می تونیم، اونایی که احتیاج به کمک دارن رو فراموش نکنیم. یادتون باشه که همه ی ما روزی یا به کمک احتیاج داشتیم یا خواهیم داشت، پس دریغ نکنین اگه می تونین.
یه موضوع دیگه:
اونایی که اینجا رو می خونن، مطمئنا" بیشتراتون اینترنت 48 ساعته دارین، 24 ساعتش توی سرکارتون یا دانشگاه هست، 24 ساعت دیگه اش توی خونه که به راحتی می تونین این پرسشنامه رو پر کنین که حداکثر 5 دقیقه وقتتون می گیره. پر کردن این فرم هم فاله هم تماشا. حالا این پرسشنامه چی هست؟ می تونین بخونینش: